dinsdag 23 oktober 2007

Vreemde dingen

Er zijn tegenwoordig toch vreemde dingen gaande... Brugpiepers van een jaar of dertien die niet meer van de cocaïne af kunnen blijven, meisjes die seks hebben met jongens in ruil voor een breezertje of een Big Mac (de zogenaamde breezersletjes), en nog meer van dit soort wantoestanden: Nederland puilt ervan uit!!!!


Onze cultuur en maatschappij is verrot en vergaand/extreem geseksualiseerd. En dat is volgens mij de schuld van:


*de media (denk aan al die videoclips met van die met-goud-behangen-negers (de bimbo-cultuur) en half blote vrouwen (die behoorlijk suggestieve bewegingen maken), die de doorsnee super-beïnvloedbare en super-naïeve puber voor zijn/haar kiezen krijgt)
*de ouders en leerkrachten van die meiden (want: als je je dochter c.q. vrouwelijke leerlingen iets behoorlijks wilt meegeven op hun levenspad, dan breng je ze op hun minst bij, dat je altijd zélf een keuze hebt wat je doet met je lijf én dat je behoorlijk sletterig overkomt als je met de eerste de beste idioot van bil gaat, alleen maar voor een "goedkoop" breezertje (dat je bij de buurtsuper kunt kopen voor pakweg Eur 2,-)
*de meiden zélf voor een deel (want je bent toch ongelofelijk achterlijk, extreem naief én bovendien getuigend van weinig zelfrespect, als je jezelf voor een "schijntje" in de uitverkoop gooit).


Ik ben er helemaal vóór, dat zulke videoclips (met goudbehangen negers-en-bijna-blote vrouwen) vanaf vandaag verboden worden. Sterker nog: MTV en TMF mogen wat mij betreft óók meteen uit de ether gehaald worden als ze zulke videoclips blijven uitzenden en niet willen kuisen.


En even voor alle duidelijkheid: ik ben niet (zwaar) gereformeerd of katholiek, ik ben géén ouwe zak (of je moet 35 jaar oud vinden) én ik ben niet bekrompen.
Maar ik ben het wél een beetje zat!!!
Er zijn genoeg amateurbands hier in Nederland die leuke muziek maken (in welke taal of genre dan ook), en die graag een kans zouden willen bij commerciële omroepen als TMF en MTV. En bovendien denk ik dat zij creatievere, minder platvloerse videoclips zouden produceren als die rap-negers.


Bovendien: ik wil ook wel eens een blanke rapper zien op een (notabene Nederlandse!!!) TV-zender.
En wat betreft de negers en de andere kleurlingen: waarom menen jullie alleen te moeten rappen??? Ga voor de verandering eens beginnen met nederlandstalige popmuziek, lekkere gitaarrock óf schlagermuziek. Dat zou pas eens iets bijzonders zijn: een kleurling die een gezellige schlager zingt.
Dat gerap heb ik nou intussen wel gehoord (oftewel: ik ben het behoorlijk zat)!


Het wordt tijd voor échte en góeie muziek! Tjakkaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Geen opmerkingen: