maandag 10 december 2007

Symphonica in Rosso (4-11-2007)


Paul de Leeuw in het Gelredome…………
Het bewijs is nu definitief geleverd, dat je als tweederangs zanger (mét behoorlijk wat ambitie én een twijfelachtig programma op TV) tóch volle zalen kunt trekken. Mits je meerdere, bekende(re) vakbroeders en –zusters bij je project betrekt.

Want zeg nou zelf: wat zou "Symphonica in Rosso" (met Paul) zijn geweest, als Ruth Jacott, Humphrey Campbell, Simone Kleinsma, Adje, Jamai (als opwarmertje, buiten op het parkeerterrein), Leontine en Marco Borsato er niet bij waren geweest??? He-le-maal niks!!!
Paul de Leeuw in z’n uppie op de bühne? Daar kom je écht niet helemaal voor naar Arnhem, vanuit bijvoorbeeld Zuid-Limburg! Zeker niet om zo’n opmerking te horen, dat zijn kinderen € 40.000,- per stuk gekost hadden. Nou, van mij had ie gerust € 400.000,- mogen betalen. Geld heeft Paultje namelijk zat! Zeker nu in record-tempo de DVD en de CD van de Symphonica in Rosso-concertreeks zijn gemonteerd en op de markt gedumpt zijn. Want: Paul de Leeuw doet niets voor niets. Hij wil er wél een royaal belegde boterham aan overhouden. Dus moeten wij (het domme klootjesvolk) met z’n allen die CD’s en DVD’s kopen. Nou, dat doe ik dus mooi niet!!!

Verzekeraar Delta Lloyd kan trouwens blij zijn dat ik nog geen schadeclaim heb ingediend wegens misleiding. Want wat stond er boven de brief die we thuisgestuurd kregen? Een aankondiging als ware het "Symphonica in Rosso" van Marco Borsato, met Paul de Leeuw als gast.
Toen we de kaartjes eenmaal gekocht hadden, zagen we op internet, dat niet Marco Borsato, maar Paul de Leeuw de hoofdact was. En daar mag je dan ook nog ruim € 35,- voor betalen per persoon (gereduceerd tarief!). Dat is wat je noemt pure (misselijkmakende) misleiding!
Verzekeraars kun je dus écht nooit vertrouwen, zo blijkt maar weer eens….

Ik roep dan ook iedereen (die zich óók misleid voelde/voelt) op, om een mail of brief naar Delta Lloyd te sturen, óf te bellen (met de strekking: ik voel me misleid en wil mijn geld terug!).

De adresgegevens:
Delta Lloyd Groep
Postbus 1000, 1000 BA Amsterdam
Amstelplein 6, 1096 BC Amsterdam
020 - 5949111
cc@deltalloyd.nl

DOEN!!!


P.S.: En Adje? Die is écht niet zo achterlijk als wij met z’n allen denken (anders zong ie dat liedje van Jan Smit niet zo goed).

P.S.2: Voor de liefhebbers heb ik nog de rode Symphonica in Rosso-sjaals (2 stuks) liggen.
P.S.3: Deze prachtige foto's zijn gemaakt door mijn vriendin Sally (freelance fotografe).
Mocht je geïnteresseerd zijn in deze (en andere) foto's van dit concert, mail dan naar:
powergirlxl@gmail.com

Geen opmerkingen: